Good bye 2014!


Jeszcze kilka miesięcy temu nie uwierzyłabym, że w grudniu mój blog skończy 4 miesiące a ja nadal będe pisać a Wy mnie odwiedzać! Dostałam od Was fajny feedback. Dużo wiadomości, które spowodowały, że nie rzuciłam tego wszystkiego w cholere ;)

DZIĘKUJĘ WAM, DZIĘKUJĘ PIĘKNIE !

Prowadzenie bloga było jednym z moich marzeń... i udało się!
Teraz marzy mi się platforma z inspiracjami modowymi, beauty ale też design i lifestyle, sklep z ubraniami i dodatkami i wiele, wiele więcej :)   

Życzę Wam szczęśliwego Nowego Roku i wytrwałości w postanowieniach (mrzeniach?) noworocznych !

  Wrzucam galerię zdjęć nieopublikowanych z 2014 :) 
/
A few months ago I wouldn't believed that in December my blog be over four months old  and I still I will write and you visiting me! I got nice feedback from you. A lot of messages, which meant that I did not give up;)

THANK YOU, THANK YOU BEAUTIFUL!

Keeping a blog was one of my dreams ... and it worked!
Now I dream of a platform with the fashion inspirations, beauty but also design and lifestyle, shop with clothes and accessories and much, much more :)

I wish you a Happy New Year and persistence in resolutions (dreams?)!


Below unpublished photo gallery of 2014 :)




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz